Szanowny Kliencie !!!
Uprzejmie prosimy o dokonanie oceny realizacji świadczonych przez nasze Przedsiębiorstwo usług i wypełnienie niniejszej ankiety zgodnie z podaną skalą (5 - ocena najlepsza; 1 - ocena najgorsza ) poprzez odznaczenie pola w odpowiedniej kolumnie. Państwa cenne informacje i spostrzeżenia pomogą naszemu Przedsiębiorstwu w doskonaleniu usług.
Za wypełnienie ankiety serdecznie dziękujemy !
1. Na ile Pani/Pan ocenia jakość świadczonych usług przez nasze Przedsiębiorstwo w zakresie:
a) punktualności i terminowości 1 2 3 4 5
b) stanu technicznego, estetyki, czystości pojazdu 1 2 3 4 5
c) kompetencji i kultury osobistej pracowników 1 2 3 4 5
2. Na ile Pani/Pan ocenia oferowane przez nas ceny za usługi ? 1 2 3 4 5
3. Która z form zakupu biletu na przejazd jest dla Pani/Pana najbardziej dogodna ?
a) kupno biletu w kasie dworca 1 2 3 4 5
b) zakup biletu u kierowcy 1 2 3 4 5
c) zakup poprzez Internet ( strona PKS Gorzów Wlkp., portal e-podróżnik ) 1 2 3 4 5
4. Co powinniśmy zmienić by lepiej spełniać Państwa oczekiwania w zakresie przewozów pasażerskich?
5. Inne uwagi i spostrzeżenia