Szanowny Kliencie !!!
Uprzejmie prosimy o dokonanie oceny realizacji świadczonych przez nasze Przedsiębiorstwo usług i wypełnienie niniejszej ankiety zgodnie z podaną skalą (5 - ocena najlepsza; 1 - ocena najgorsza) poprzez odznaczenie pola w odpowiedniej kolumnie. Państwa cenne informacje i spostrzeżenia pomogą naszemu Przedsiębiorstwu w doskonaleniu usług.
Za wypełnienie ankiety serdecznie dziękujemy !

1. Na ile Pani/Pan ocenia jakość świadczonych usług przez nasze Przedsiębiorstwo w zakresie:

a) punktualności i terminowości 1 2 3 4 5 

b) stanu technicznego, estetyki, czystości pojazdu 1 2 3 4 5 

c) kompetencji i kultury osobistej pracowników 1 2 3 4 5 

2. Na ile Pani/Pan ocenia oferowane przez nas ceny za usługi ? 1 2 3 4 5 

3. Która z form zakupu biletu na przejazd jest dla Pani/Pana najbardziej dogodna ?

a) kupno biletu w kasie dworca 1 2 3 4 5 

b) zakup biletu u kierowcy 1 2 3 4 5 

c) zakup poprzez Internet ( strona PKS Gorzów Wlkp., portal e-podróżnik ) 1 2 3 4 5 

4. Co powinniśmy zmienić by lepiej spełniać Państwa oczekiwania
w zakresie przewozów pasażerskich?

5. Inne uwagi i spostrzeżenia

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

captcha